×
×

Hledat

×
Košík
{{cart.itemsCount}} Ks za {{cart.currency}} s DPH
{{cart.sumWithoutVAT}} {{cart.currency}} bez DPH
hmotnost {{cart.weight}} Kg
Přejít do košíku
{{product['nazev']}} {{product['cart_price']}}
Přejít do košíku

Seznam výběrových řízení - aktuální nabídky práce jsou v tabulce níže žlutě podbarveny. Zajímá Tě nějaká z nabízených pozic? Klikni do tabulky a dozvíš se více informací!

Obchodní referent/ka (OBSAZENO) Brigádníci
Administrativní referent/ka OBSAZENO Úředník na skladě  Libero na skladě ÚCHYL NA EXCEL

Trochu o nás :)

"Máme ambici vybudovat nejsilnější český hobby market, který bude mít dostatečně širokou nabídku pro kutily, řemeslníky i firmy v různých průmyslových odvětvích. O pozici jedničky usilujeme zejména na úrovni online obchodu, byť nakupovat u nás můžete i "klasicky". Bez kvalitních zaměstnanců se nám naše cíle splnit nepovede. Proto hledáme právě Tebe - nadšence do "budování", pracanta, který chce růst společně s námi. Budeme se snažit o to, aby Tě práce u nás vždy naplňovala a aby si za dobrou práci byl dobře ohodnocen.

Pavel Pilný a Petr Maršík - jednatelé společnosti"

Letos v březnu budeme mít na pomyslném narozeninovém dortu 9 svíček :). Jsme mladá firma a máme mladý kolektiv - věkový průměr je 27 let. V internetovém prostředí se věci neustále mění, a proto se musíme stále zlepšovat, zrychlovat a posouvat vpřed, abychom našim zákazníkům nabídli nejlepší možnou službu. To jsou i vlastnosti, které by měl mít nový kolega nebo kolegyně.

Naše  referentky :)
Terka Denča Soňa

Prodáváme více než 80 000 produktů:

  • spojovací materiál (šrouby, matice, vruty, závitové tyče,...)
  • kotevní techniku (patky pro pergoly, zemní vruty, hřebíky, hmoždinky, řetězy, lana,...)
  • nářadí (vrtačky, sady nářadí, řezné kotouče, kladiva, páčidla...)
  • chemické a obalové produkty (lepidla, silikony, tmely, pěny, fólie, obaly,...)
  • stavební materiál (tesařské kování, rošty, panty, zástrče, trubky, tyče, profily,...)
  • plotové systémy (pletivo, plotovky, sloupky, brány,...)
  • vše pro stavbu střechy (krytiny, okapy, fólie, stříšky,...), a v neposlední řadě i bazény a doplňkový sortiment pro zahradu.
Úředníci skladu
Jirka Honza Pepa

Hlavní sklad, sídlo společnosti a kamennou prodejnu máme v Českých Budějovicích (areál v ulici Hraniční na konci Vrbenské). 

Zajímavosti:

  • 33,3 % zaměstnanců aktivně zpívá české i zahraniční hity v průběhu pracovní doby
  • 33,3 % zaměstnanců jsou ženy
  • nejmladšímu zaměstnanci je 22 let
  • nejstaršímu je 46 let
  • 75 % bydlí v Českých Budějovicích, zbytek z jižních Čech

Co nabízíme:

  • dynamické prostředí v rostoucím e-shopu
  • příležitost k osobnímu růstu
  • mladý kolektiv
  • smlouvu na plný úvazek HPP, částečný úvazek i brigádu
  • příspěvek na dopravu v případě bydliště mimo ČB
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • možnost práce z domova
  • jednosměnný provoz bez víkendů
  • 4 týdny dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 - 118 Kč na den
  • slevy na sortiment prodávaného zboží
  • firemní čip na plavecký stadion v Budějcích (bazén)
  • sobotní bowling hrazený zaměstnavatelem
  • pravidelná školení na prodávaný sortiment
  • 2x ročně firemní večírky
  • 4x ročně celofiremní bowling

 

Obchodní referent/ka (výběrové řízení ukončeno)

Do našeho týmu hledáme  obchodní/ho referentku/ta, která/ý bude mít na starosti komunikaci s našimi zákazníky, vyřizování objednávek, obsluhu zákazníků na prodejně a další administrativně-obchodní úkony.

TOP info:

  • nástup možný IHNED
  • práce na hlavní pracovní poměr (plný úvazek)
  • pracovní dny - pondělí až pátek
  • pracovní doba -  7:30 - 17:00 a 8:30 - 16:00 (krátký/delší týden)

Obchodní referent/ka nejčastěji:

  • zakládá telefonické i e-mailové objednávky zákazníků
  • upravuje zákaznické objednávky (změny množství, přidávání produktů atd.)
  • obsluhuje zákazníky na prodejně (založení objednávky, platba, vydávání dokladů,...)
  • komunikuje s přepravními společnostmi
  • stará se o pokladnu (výplata brigádníků, přebírání zásilek,...)
  • péčuje o zákazníky (vyřízení reklamace, kontrola plateb, odpovídání na zákaznické dotazy, obsluha online chatu, obsluha info e-mailu)
  • vyřizuje osobní odběry na prodejně

Obchodní referent/ka by měl/a:

  • mít základní znalosti Excelu (používání funkce SUMA a PRŮMĚR, používání filtrů, vyhledávání v sešitu)
  • příjemně vystupovat (prodejna i komunikace v telefonu)
  • být maximálně prozákaznická
  • mít chuť učit se nové věci a posouvat sebe i firmu kupředu
  • být pečlivý/á
  • mít SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou

Co nabízíme:

  • dynamické prostředí v rostoucím e-shopu
  • příležitost k osobnímu růstu
  • mladý kolektiv
  • smlouvu na plný úvazek HPP
  • příspěvek na dojíždění v případě bydliště mimo ČB
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • možnost práce z domova
  • jednosměnný provoz bez víkendů
  • 4 týdny dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 - 118 Kč na den
  • slevy na sortiment prodávaného zboží
  • firemní čip na plavecký stadion v Budějcích (bazén, pára, sauna)
  • sobotní bowling hrazený zaměstnavatelem
  • pravidelná školení na prodávaný sortiment
  • 2x ročně firemní večírky
  • 4x ročně celofiremní bowling

Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mailovou adresu kariera@obchodprodilnu.cz


Administrativní referent/ka - OBSAZENO

Do našeho týmu hledáme administrativní/ho referentku/ta, který/á bude mít na komunikaci s účetní, zadávání faktur do systému, vyřizování dobropisů, kontrolu a urgenci neplatičů, podpisy docházek, objednávání kancelářského a spotřebního materiálu a další administrativní úkony.

TOP info:

  • nástup dle dohody a možností
  • práce na částečný pracovní poměr, možnost i formou brigády
  • pracovní doba dle domluvy, částečná práce z domova

Administrativní referent/ka nejčastěji:

  • zakládá dodavatelské faktury do systému
  • vyřizuje zákaznické dobropisy a reklamace
  • komunikuje s účetní ohledně docházek, mezd, stravenek
  • domlouvá pohovory, vytváří pracovní smlouvy - HPP, DPČ, DPP
  • kontroluje neplatiče a urguje zaplacení faktur
  • objednává kancelářské potřeby a spotřební materiál
  • přijímá telefonáty od zákazníků v případě nepřítomnosti obchodních referentek

Administrativní referent/ka by měl/a:

  • mít základní znalosti Excelu (používání funkce SUMA a PRŮMĚR, používání filtrů, vyhledávání v sešitu)
  • příjemně vystupovat (prodejna i komunikace v telefonu)
  • být maximálně prozákaznická
  • mít chuť učit se nové věci a posouvat sebe i firmu kupředu
  • být pečlivá a důsledná

Co nabízíme:

  • dynamické prostředí v rostoucím e-shopu
  • příležitost k osobnímu růstu
  • mladý kolektiv
  • smlouvu na částečný úvazek nebo brigádu
  • příspěvek na dojíždění v případě bydliště mimo ČB
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • možnost práce z domova
  • jednosměnný provoz bez víkendů
  • 4 týdny dovolené (dle úvazku)
  • stravenky v hodnotě 100 - 118 Kč na den
  • slevy na sortiment prodávaného zboží
  • firemní čip na plavecký stadion v Budějcích (bazén)
  • sobotní bowling hrazený zaměstnavatelem
  • pravidelná školení na prodávaný sortiment
  • 2x ročně firemní večírky
  • 4x ročně celofiremní bowling

Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mailovou adresu kariera@obchodprodilnu.cz


Brigádníci

Pro sezónu 2019 hledáme brigádníky, kteří nám pomohou s přípravou expedicí objednávek. Hlavní náplň práce brigádníků je balení balíků do krabic, příprava paletových zakázek, vážení produktů a příprava objednávek ze skladu + další činnosti spojené s expedicí. Práce je vhodná pro studenty SŠ i VŠ, kteří chtějí zejména v létě manuální, ale nenáročnou brigádu v Českých Budějovicích.

TOP info:

  • docházka v hlavní sezóně dle dohody (dny, hodiny, dopoledne, odpoledne)
  • práce na dohodu - DPP, DPČ atd.
  • pracovní doba dle domluvy a potřeby v závislosti na počtu objednávek

Brigádník nejčastěji nejčastěji:

  • balí připravené objednávky do kartonových krabic
  • kontroluje správnost připravené objednávky
  • připravuje objednávky ze skladu
  • chystá paletové objednávky
  • váží kusová balení produktů na váhách
  • drobný úklid balírny a skladu jako celku
  • další úkoly spojené s expedicí dle požadavku vedoucího skladu

Brigádník by měl:

  • být spolehlivý a docházet do práce dle domluvy
  • být rychlý při balení balíků
  • být pečlivý při kontrole balení - odeslání všech položek zákazníkovi
  • být časově flexibilní - možnost dorazit na zavolání dle domluvy v případě krize

Co nabízíme:

  • dynamické prostředí v rostoucím e-shopu
  • mladý kolektiv
  • smlouvu na brigádu v případě spolehlivosti možnou dlouhodobou spolupráci na HPP
  • vyšší hodinovou sazbu v případě vysokého výkonu
  • pravidelná školení na prodávaný sortiment

Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mailovou adresu kariera@obchodprodilnu.cz


Úředník na skladě

Hledáme úředníka na sklad, který bude mít na starosti přípravu objednávek a obsluhu zákazníků při výdeji a nákupu zboží. Hlavní náplň práce úředníka spočívá v přípravě objednávek, kontrole expedic na PC, zajištění předávky přepravní společnosti, obsluze zákazníků, kteří přijdou pro zboží + další administrativní činnosti spojené s expedicí. Práce je vhodná pro zájemce, který chce pracovat v mladém kolektivu a rostoucí společnosti.

TOP info:

  • nástup dle dohody a možností
  • práce na hlavní pracovní poměr (případně dle domluvy)

Úředník na skladě nejčastěji:

  • připravuje objednávky k expedici
  • obsluhuje zákazníky při výdeji nebo nákupu zboží
  • pracuje na PC při administraci objednávek
  • váží kusová balení produktů na váhách
  • zpívá, aby ladil s ostatními kolegy
  • expeduje pomocí klienta přepravních společností a vyjíždí etikety

Úředník by měl:

  • být spolehlivý se zájmem o prodávaný sortiment
  • být proaktivní při řešení problémů a dávat návrhy na zlepšení
  • být pečlivý při přípravě zboží do objednávek

Co nabízíme:

  • dynamické prostředí v rostoucím e-shopu
  • příležitost k osobnímu růstu
  • mladý kolektiv
  • smlouvu na plný úvazek HPP, částečný úvazek i brigádu
  • příspěvek na dopravu v případě bydliště mimo ČB
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • možnost práce z domova
  • jednosměnný provoz bez víkendů
  • 4 týdny dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 - 118 Kč na den
  • slevy na sortiment prodávaného zboží
  • firemní čip na plavecký stadion v Budějcích (bazén)
  • sobotní bowling hrazený zaměstnavatelem
  • pravidelná školení na prodávaný sortiment
  • 2x ročně firemní večírky
  • 4x ročně celofiremní bowling

Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mailovou adresu kariera@obchodprodilnu.cz


Libero na skladě

Hledáme ve volejbalové hantýrce pravého libera na sklad. Člověka, který zvládne balit balíky, když je potřeba (ale i palety), vážit šroubky, matičky a další spojovák. Nemá problém s občasnou cestou dodávkou (B řidičák) po ČR se zbožím pro naše zákazníky nebo drobné cesty po Budějicích. Objevíme-li u něho potenciál, může být povýšen do hodnosti úředníka na skladě a naplno se věnovat přípravě e-shopových objednávek pro naše zákazníky :)

TOP info:

  • nástup dle dohody a možností
  • práce na hlavní pracovní poměr (případně dle domluvy)

Libero bude nejčastěji:

  • pomáhat s balením balíků
  • vážit šroubky, matičky, podložky a další spojovák
  • realizovat rozvozy zboží a svozy zboží po Českých Budějovicích
  • nárazově řídit dodávku a rozvážet zboží po ČR
  • pomáhat s příjmem zboží a jeho zaskladňováním
  • připravovat e-shopové objednávky ze skladu, pokud se osvědčí

Libero by měl:

  • být spolehlivý se zájmem o prodávaný sortiment
  • být proaktivní při řešení problémů a dávat návrhy na zlepšení
  • mít min ZŠ vzdělání nebo výuční list
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • být připravený na práci ve start-upové firmě, kde se věci dynamicky mění

Co nabízíme:

  • dynamické prostředí v rostoucím e-shopu
  • příležitost k osobnímu růstu
  • mladý kolektiv
  • smlouvu na plný úvazek HPP, částečný úvazek i brigádu
  • příspěvek na dopravu v případě bydliště mimo ČB
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • práci pouze v pracovní dny (bez víkendových směn)
  • 4 týdny dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 - 118 Kč na den
  • slevy na sortiment prodávaného zboží
  • firemní čip na plavecký stadion v Budějcích (bazén)
  • sobotní bowling hrazený zaměstnavatelem
  • pravidelná školení na prodávaný sortiment
  • 2x ročně firemní večírky
  • 4x ročně celofiremní bowling

Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mailovou adresu kariera@obchodprodilnu.cz


ÚCHYL NA EXCEL

Hledáme člověka, který se nebojí ponořit svojí hlavu do nekonečného matrixu sloupců a ještě více řádků. Někoho, pro koho jsou čistá a správná data koníčkem a kdo chápe jejich důležitost. Takový člověk u nás dostane na starosti ty nejvíc promakrované, proscriptované a chytré tabulky, o které bude pečovat. Pokud bude chtít data ještě čistější, více automatizovaná a s odchylkou limitně se blížící nule, dostane k dispozici "ajťááka", který mu tabulku upraví podle potřeby. 

TOP info:

  • nástup dle dohody a možností
  • práce na hlavní pracovní poměr, částečný úvazek nebo jen na brigádu

Úchyl na excel bude nejčastěji:

  • spravovat technická data produktů a e-shopu
  • aktualizovat platformu obsahující mnoho sloupců a řádků
  • udržovat čistá data a rozšiřovat dle potřeby
  • debuggovat a odkrývat chyby a nesrovnalosti

Úchyl na excel by měl:

  • milovat excel - jak jinak
  • EXTRÉMNÍ PUNTIČKÁŘ WANTED
  • být proaktivní při řešení problémů a dávat návrhy na zlepšení
  • znát základní a pokročilé funkce excelu (svyhledat, kontingenční tabulky, vnořené funkce) nebo mít chuť se je naučit
  • umět si dávat věci do souvislostí
  • být připravený na práci ve start-upové firmě, kde se věci dynamicky mění

Co nabízíme:

  • dynamické prostředí v rostoucím e-shopu
  • příležitost k osobnímu růstu
  • mladý kolektiv
  • smlouvu na plný úvazek HPP, částečný úvazek i brigádu
  • příspěvek na dopravu v případě bydliště mimo ČB
  • měsíční osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • práci pouze v pracovní dny (bez víkendových směn)
  • 4 týdny dovolené
  • stravenky v hodnotě 100 - 118 Kč na den
  • slevy na sortiment prodávaného zboží
  • firemní čip na plavecký stadion v Budějcích (bazén)
  • sobotní bowling hrazený zaměstnavatelem
  • pravidelná školení na prodávaný sortiment
  • 2x ročně firemní večírky
  • 4x ročně celofiremní bowling

Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mailovou adresu kariera@obchodprodilnu.cz

Buďte v obraze

Přihlašte se k odběru novinek.

Buďte informováni o zajímavých slevách a akcích

Získejte zvýhodněné ceny

Spousta kutilských rad a typů

Chci být v obraze


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace